Hoe kan je in NL voor max €25.000,- een woning bezitten?

Is er een alternatief, zoals een hobbytuin huisjes, of vakantie challetjes, of .....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (4)

Challet kun je laten bouwen dat is heel goedkoop echter heb je wel vergunning nodig
13 jaar geleden
Nee dat zal je niet redden de groot voor een huisje is meestal al veel duurder
ronron1212
13 jaar geleden
Op verschillende campings mag je tegenwoordig onbeperkt wonen (in een chalet of stacaravan ofzo). Je hebt dan volgens mij alleen wel een ander postadres nodig omdat je je niet bij de gemeente kunt inschrijven als zijnde wonend op die camping. Maar ik weet niet of dat mogelijk voor je is? Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Rhenen staat een chalet te koop voor 21000. Op een vakantiepark.
Interesse? Ik kan je in contact brengen met de verkoper. Tis mi voor 1 persoon, maar als je heel verliefd bent....
:-)